Tuesday, January 1, 2008

Selamat Tahun Baru 2008!!!


Selamat Tahun Baru kepada semua... semoga azam tahun lepas telah tercapai and tahun nie akan mula dengan azam baru untuk memajukan serta melakukan sesuatu yang lebih baik dari 2007.... nak sambut tahun baru aku tak pergi mana- mana pun.. just duduk kat rumah and usha cite korea sampai ler dekat 5.30 am.... humm, itu ler keje aku kalo esok cuti.....

Kalo ikut aku memang nak celebrate jer new year tapi bila pk nak redah jammed and lautan manusia aku jadik malas..... daripada nak bersesak- sesak semata² nak tengok konsert and bunga api baik ler aku duduk bermalasan kat umah yang dah tentu selesa.... maybe umur aku pun dah semakin meningkat menjadikan aku malas nak pergi tempat- tempat macam tu, huk3.... tapi kalo time muda dulu jangan di kata... confirm aku meredah punya....

Pagi nie ingatkan nak sambung usha cite tuh tapi hampeh jer sebab connection inet tak ok laks.... ada laie 5 episod nak abis... huhu..... letih aku usha semalam sampai episod 11.... dasat tul sebab aku boleh tahan usha dari pukul 6.00pm.... niat di hati nak habiskan sampai 16 episod the whole day tapi mata aku nie dah tak tertahan..... huk3

Mana aku nak lepak rini??? nak dok umah ker nak kuar gi jenjalan??? bosan tul sebab takder aktiviti... nak kuar pun aku ler yang kena drive gak kalo tak memang tak kemana ler aku... warrgghhhh!!!!! uupsss.... azam tahun baru aku apa ekk??? ha.... aku tau... yang pasti jangan sesekali tinggal sembahyang..... except hari- hari tertentu..... fighting!!!


No comments: