Saturday, January 19, 2008

Today's Report

Pagi tadi aku bangun lambat.. macam biasa ler, aku kalut nak siap- siap pi ofis... memang dah penyakit agaknyer... aku memang akan lambat.. huk3... dari sekolah, belajar kat u sampai ler aku keje... mesti nak lambat... [patut jodoh aku pun lambat kut] huk3.....


Kat opis hari nie ader visitors nak lawat kilang.. so, pakat- pakat dok kalut wat 5'S and memacam arrangement ler..hehe.. tapi aku still cam biasa and sempat menulis lagi new entry.... actually aku ada 3 entries below yang aku masukkan kat sini dari other blog aku... sebab aku nak close blog tur... nak buang sumer maklumat cam sayang laks so, aku tepek kat sini as reference....


I'm not sure whether my parents datang sini or not.. but before i went out to office today my bro mention that they're coming to visit my mom's-cousin's-husband who passed away yesterday...


Humm... i dunno whether wanna continue to fast or not... warrggh... give me strength to hold until maghreeb.... just now my colleague called and ask to breakfast together.... but i refused... **fighting**

No comments: