Wednesday, January 30, 2008

Kelaka Ker??


Hihihi... pagi tadi boss aku called and cakap he stucked on road- side sebab kete dia tak leh nak start..... aku apo laie, at first i was shocked but then i had a big laugh... gelak sakan a.k.a gelak gilerr.... kalo bukan kat opis mau berguling- guling aku gelak... bukan sebab aku tak der perasaan tapi sebab memang kelaka.... siap boss aku cakap yang aku gelakkan dia.... abis tu, dah terang lagi bersuluh memang aku ketawa.... actually ari nie dia naik kete charade sebab kete honda dia aircond rosak and ntahapahapa laie yang rosak... last saturday, tayar kete pecah... maybe dah repair tayar tuh tapi aircond still camtu gaks... so, daripada dia nak berpeluh baik ler naik kete charade yang ada aircond tuh... tapi nak jadik citer, kete tur pun cam hampeh.... pintu pun yang boleh bukak side kiri jer... hahaha... cara dia citer kat aku memang kelaka... dah tur, elok lepas isi minyak and bawak tak sampai beberapa meter dah stop laks kete tuh.. terpaksa ler dok tepi jalan tunggu wife dia datang jemput.. sebab tow truck cuma leh datang petang plaks.... sambil melepak tepi jalan tur ler dia called aku nak kasik tau yang dia maybe lambat or tak masuk opis... macam- macam peritbahasa yang dikuarkan untuk menggambarkan situasi dia... ibarat lebai malang and macam pak pandir.... sib baik ari nie takder apa- apa appoinment so, kalo dia tak masuk pun takper ler... cuma aku kena settle keje aku la... huk3!!! ari nie bz la plaks...

~~wat a gag??? wakaka~~


No comments: