Monday, January 21, 2008

Huh.... Panasnyer a.k.a Hotz

Hari nie panas tul aku rasa... tatau ler kalo orang lain tak rasa... sampai- sampai opis pagi tadi aku rasa cam panas jer... memang ler panas sebab aircond tak on laie tapi hari nie punya panas tak macam hari² sebelum nie.... tengahari aku tido kat surau.. nak kata tido lena pun tak leh gaks... kipas aku dah bukak high speed tapi still panas... hehe.... Berpeluh jer aku pas kuar dari surau... dah petang tur, hujan sekejap... tapi still gitew jugak... sampai ader supplier cakap tadak aircond ker kat tempat aku... huk3... sedey tul.... yang despatch kat opis nie pun dok tego apasal tempat aku panas.... hehe... apa taknyer, aircond pun satu jer and power host pon kecik... dah tu, area aku kan ker open so, mana nak rasa sangat... and sampai la aku dah pas mandi tadi... still berpeluh.... tapi lani, time aku tengah tulis entry nie dah mula sejuk.. hehe... sebenarnya kita kena kawal emosi kut... maklumler, sekang nie tengah relex and aku tak pk pape pun... just taip apa yang aku nak... dah tur, suasana pun cam cool jek... Oho... baru aku ingat, maybe sebab aku ader wat silap kecil kut... tur yang panas tuh... hmmm.. maybe la tuh, sebab pagi tadi sampai opis aku usha citer best**... hahaha......

No comments: