Monday, January 21, 2008

Semalam ~_~

Semalam hari ahad.. pagi- pagi dalam kul 9.00 am aku kuar nak pi market nak beli barang- barang dapo.... hehe.... selama aku dok sendiri kat sini ini baru kali ketiga aku pi market... camner tu, siap boleh dikira lagi... nak beli apa pun aku tak baper nak reti ngat... al- maklum ler, aku bukan expert sangat nak pilih- pilih barang nie.... so, semalam aku beli ayam, udang ngan sotong... pehtu aku beli sayur sikit- sikit... konon nak masak sayur campur... kira ok ler, sempat gak aku masak semalam... tur pun untuk makan malam sebab siang tuh aku lepak umah cousin aku dari kul 10.30 am sampai ler kul 5.00 pm... apa yang leh wat selain usha tv.. lagipun dia kan ader astro... dalam kul 2.00 pm my lil cousin cadangkan tengok wayang citer Game Plan tapi bila nak siap- siap masing- masing dok malas jer... last² memang tak jadik...

Hummm.. malam semalam aku usha berita and Pak Lah wat pengumuman yang Thaipusam akan jadik cuti umum.. huk3.. memang best ler sebab ari rabu nie cuti.... so, kena arrange program ler tuh abiskan masa...

~~dragon fruit... yummy~~

No comments: