Thursday, January 31, 2008

Wat??

Huk..huk... jeles aku sebab sok KL cuti... aku yang keje kat Selangor nie kena ler pi keja even aku stay kat KL.... takpe, ada lori ada bas.... alamak..biler nak kayo nieh... aku nak pi shopping sempena CNY.. time tengah sale camnie ler best kalo aku boleh memeriahkan laie keadaan...

Hari Sabtu nie apa aktiviti yang nak wat ekk?? aku pun penin nak pk... kalo ikut hati nak usha citer sweeny todd tapi *dot..dot..dot.... some colleagues nak pegi k-box kat seri petaling.. cam nak join jer tapi bile aku join dah aku sorang jer pulak yang pompuan... dah ler sore tak best.... huk3...

Hmm.. tiket bus pun blom beli laie... harap- harap ada ler kosong laie... nak beli sekang cam tak best laks.. kut² makcik aku nak balik so, leh join dorang... tapi kalo dorang takmo balik memang confirm aku naik bus... huwaa..... nak tumpang abang aku dia balik awal.... tapi kalo aku nak drive memang malas ler sebab jalan sure bz giloss... tak larat dah aku nak meredah lautan kete...

No comments: