Friday, January 11, 2008

Apa Apa Saja Versi 2 -.-

Semalam aku bercuti sebab menyambut maal hijrah... rasanya selama hampir dua tahun aku keje kat sini, baru kali nie company bercuti sambut hijrah... before nie working calendar cam hampeh sebab nak ikut customer but this year, aku yang buat... and coz i did so of course i want to follow federal calendar...so, dalam bulan nie jer ada tiga kali cuti... best...best.... even though still kena keje 6 days per weeks but it still ok... actually nak propose untuk cuti hari sabtu but surely production line takmo... apa- apa jer lah.... janji calendar aku dah siap even lambat approved....

Sempena bercuti, aku pun cam biasa ler takder aktiviti yang best melainkan melepakkan diri.... tapi time tengah surf tenet aku bukak web tgv and tengok ada new movie di kala bulan mengambang... aku pun terus sms cousin aku nak tengok kul 12.30 pm and dia pun takder activiti so, just proceed jek... nak kata best sangat pun tak jugak tapi kelaka ngan watak rosyam nor tuh... hehe... humm... dah masuk tahun baru nie aku memang nak start new life.. watever pun, aku dah taknak membazir masa bujang ngan sia- sia... baik ler aku buat apa jer yang aku nak buat... hehehe... well, ronand apa laie beb... jom start azam kita... and of course azam tahun nie aku tak nak skip or missed any "compulsory duty".... (wat it is??? shhhhh....and maybe u know wat it means).

Bulan nie awal- awal aku dah sengkek.... sebab per??? ahaks!! of course aku menghabiskan duit aku semalam... beli apa??? aha.... bukan benda penting tapi habis RM 600... tak per lah, ini pun first time aku beli barang yang mahal giler lepas aku keje.. before nie mana der aku beli benda mahal²... kalo boleh yang murah- murah jek and yang nie pun siap aku mintak diskaun tapi tak dapat lerrr....

Sat lagi pukul 11.00 am ada meeting laks... malas tul rasanya nak attend selepas hampir sebulan lebih aku tak masuk meeting.. so, start dari rini kena masuk meeting balik.... oppsss.. tak leh cakap malas².... nanti terkabul laks... cakap jer kurang berminat nak attend...hehe... entah aper yang aku bebel kat sini pun tatau..... well, gotta go... nak prepare report meeting aku... satgi kalo tanya tak siap 'kiok' aku...

No comments: