Monday, January 28, 2008

Wayang~~Cuci

~~jojo, khai, fairil, c'tan~~


Hujung minggu aku pegi usha citer Cuci ngan Iqah.... first film by Hans Isaac... tur pun aku kuar kul 5.00 pm sebab citer start kul 5.30 pm..... sampai kat parking melilau mata mencari tempat kosong... kalo time- time gini memang susah nak dapat port... so, aku just parking kat 1 corner yang agak² muat untuk keta kecik aku.... and then trus pi beli tiket and thx god, still ada 2 seat kosong kat area belakang and center.. tunggu iqah lama gaks ler.. citer pun sib baik baru intro.... citer nie ok gak... aku bantai gelak jer ngan lawak dorang... apa guna tengok wayang kalo lagi pening kepala... after abis, usha- usha baju kat thai area and sempat sambar selai baju.... nak beli sandal takder yang berkenan... dah ader yang sesuai takder saiz laks.. lagipun mood nak shopping takder sebab takder duit... huk3... bila gaji nie??

No comments: