Thursday, January 3, 2008

School Season 2008

Today is 1st day of school season for 2008.. time pagi after woke up aku usha jalan jammed kat depan umah sebab masing- masing nak hantar anak pergi sekolah... setiap satu kereta yang berderet tuh mesti ada budak kecik... ahaks, for sure nak hantar anak yang baru masuk sekolah... hummm... and start today jugak jalan akan mulai busy setiap pagi....

Pagi nie aku cam tak baper nak cergas sangat sebab mood aku kureng baik.. kepala hotak aku nie cam dah kejung sebab dok pk hal insurance pekerja yang tersilap dated... warrgghhh.... tension tul aku kalo keje silap and ader sangkut paut ngan orang lain.... kalo aku wat silap and tak der kena mengena ngan orang it's ok.... cam keje aku dulu tapi sekang after dah take over keja admin memang kena beware selalu.... hampeh tahap cipan jek rasanyer.... even bukan aku yang wat kesilapan tuh tapi aku yang submit so, sumer masalah akan ada kat aku.. tambah pulak budak yang in- charge dulu dah blah... huk3.. sian nyer aku!!! T_T

Well, congrats to Ronand sebab dah dapat keje... and don't forget to usha any vacancy kat situ untuk aku laks... hehe... ^_^!..

No comments: