Saturday, December 29, 2007

Apa Apa Saja "."


Semalam aku gi Putrajaya sebab nak pi bayar eperolehan kat MOF... disebabkan dah takder sapa nak pi, terpaksa jugak aku gi sendiri sebab boss dok bising.... sebabkan aku pun tak expert area Putrajaya mau berpusing aku carik bangunan MOF tuh.... lastly jumpa gaks lepas berkali² dok u-turn and mencari parking.... sib baik aku sempat bayar time tur even masa aku sampai dah kul 12.30pm... maklumler, kerajaan nieh kalo bab- bab rehat memang punctual....

Sebabkan rini ari jumaat, aku pk lebih baik aku balik umah coz orang laki masuk kul 2.30pm and apa salahnyer kalo aku join dorang sekali.... sampai umah aku sempat usha citer Kaajjal... best² sebab usha tv so, takder langsung buffer cam kat tenet...

Rini laks sabtu and as usual hari leisure so aku bukak ler entry baru.... apa pun keje 2007 kena setel before masuk new year... and pehtu kena start new mission and vission... uikksss... jadi ker azam aku?? tatau ler... tiap² tahun dok berazam tapi tak pernah capai pun rasanyer... watever!!!


No comments: