Sunday, November 11, 2007

Weekend 0_o!

Today is weekend and i woke up quite early.... at 7.45 am.... huhu.... lepas jer bangun, terus pegi mandi.... lepas mandi aku kemas- kemas bilik aku yang sedia bersepah, menyapu satu bilik and disebabkan rajin, aku pun decide nak tukar cadar.... pehh..... malam nie tido mesti best gilo... huk3...


Dah settle sumer, aku basuh baju yang bertimbun kat dalam washer machine tuh and suar jeans yang dok berlonggok kat atas kusi..... Kalo ikut hati, aku nak kemas hall tapi tak kesampaian lagi niat tuh.. maybe pas abis aku tulis entry nie kut.... bunga- bunga yang patut cuci dulu pun aku tak buat lagi... and kalo rajin aku nak wat sumer keje umah kasi settle rini.....

~~jeans in washing machine~~


Bee movie dah release and aku still tak usha lagi sebab alasan yang tertentu... and agak susah kalo nak describe kat sini.. T_T ...


~~bee movie~~

No comments: