Monday, November 12, 2007

Merajuk???

~~on yesterday evening~~

Hari nie isnin and merupakan hari pertama start keje pas cuti ujung minggu... pagi tadi memang malas sangat nak bangun... sejuk tul and aku terpaksa masak air panas... huk3.. nak guna shower takder hot water... aku sampai tepat pukul 8.00 am and attend assembly... takder isu sangat pun just isu yang berulang jer pada aku... big boss masuk lambat rini.. apehal ekk?? haha...

Lepas rehat kul 10.00 am, abang norwan mintak tolong aku wat surat discontinue standby staff... ingatkan tak urgent and tetiba dia call nak rini sebelum dia pi P2... huk3... surat pun tak siap lagi.... pehtu aku cakap ler, susah ler nak wat sebab nak kena translate BI and aku pun takder idea... even aku bebel- bebel gitu tapi tangan aku still berjalan.. tapi entah naper abang norwan cam hangin jek... dia datang tempat aku n amik draf surat dia and cakap nak wat sendiri.. aku yang tengah taip nie terkebil- kebil jek nengok... alamak!! orang laki merajuk siot.... huk..huk..huk... nie ler first time aku nengok orang laki merajuk.... kalo budak² laki dah selalu ler, nie bapak budak..wakaka... kelako tul... dah siap sumer surat, aku call abang norwan cakap aku dah settle... biler environment dah back to normal, siap aku perli dia lagi..wakaka.... tapi thats normal bila dah pressure.. ahaks!! tapi yang susah nak accept sebab rajuk... so, pada laki- laki yang nak merajuk nanti pk2 ler dulu ekk.... tapi aku laks kalo bab- bab keje nie kalo time pressure, bz, urgent or watsoever compem aku wat muka kalo ada orang wat aku hangin... sapa yang tak tahan nasib jer ler...

No comments: