Saturday, November 10, 2007

Sesat a.k.a Lost

Gosh!!! i'm late today.... entah camner pagi tadi biler bangun tido, sedar- sedar dah pukul 7.45 am... apa laie, kelam kelibut aku pi mandi sumer... punch card dah compem ar merah... huk3!! sian tul aku... nie ler bahana layan mimpi yang ntahapahapantah...... time before balik opis, aku sempat sembang ngan kak wani... and selepas pong- pang- pong- pang nyembang, aku dapat conclusion yang amat bagus... don't judge a book by its cover..... so, always remember this idiom k....


Kul 12.00 pm++ aku, ipah ngan kak wani pi melantak sessi makan- makan kat logistik.. coz abang sapawi wat makan- makan sempena syawal.... and rezeki memang tak elok kalo di tolak... so, makan jer ler... lagipun orang dah menjemput.... lepas settle, aku ngan ipah gerak plak nak pi umah kak ina kat ampang saujana... aku yang sememang tatau jalan cuma mengharap pada ipah and peta yang kak ina kasik... and conclusion nya kitorang sesat giler.... sesat sampai tatau nak cakap ler.... and actually, kat map yang aku dapat nie tak baper nak lengkap and ader sikit error... total masa yang kitorang amik nak sampai kira- kira 4 jam setengah.. huk3.... kalo aku balik tepeng dah compem sampai... tapi takper, aku sikit pun tak kisah sebab aku bukan sorang tapi ader teman... and itu adalah salah satu sebab aku teruskan jugak usaha untuk mencari lokasi yang patut diserbu.. ahaks!!


Tapi sumer tur tak sia- sia sebab kitorang sampai jugak akhirnya.. and time tur dah hampir pukul 5.30 pm..... yang tak tahannyer sebab aku tersilap.. ingatkan city point tur ampang point... even aku tanya orang n dorang dah bagi instruction yang betul, still degil nak ikut kata sendiri.. last- last memang padan ngan muka aku... hehe... time balik sumer settle sebab direction yang kak ina bagi memang clear and jalan pun smooth jek... kuar rumah kul 7.00 pm and thnx to kak ina sebab tapau laksa ngan putu mayam yang sedap kat kitorang... yang paling best sebab aku ngan ipah dapat usha satu kl time senja tur... memang cantik gilo view dari situ... ingatkan nak snap gambo and tepek kat sini tapi bateri hp aku dah flat giler... hampeh jek... jalan balik kitorang lalu ikut hulu langat and masuk kat kajang... tapi dari hiway situ tiba- tiba sesat plak and masuk kat bandar tun hussein onn... sib baik nampak signage econsave so, juz follow direction tur jek... pehtu kitorang sempat singgah kat jusco dulu sebab dah alang- alang lalu.... huk3.. takder apa yang nak di beli.. just jalan- jalan and aku beli sarung bantal ngan cincin sebab cincin aku dah hilang.... pehtu, kul 9.30 pm kitorang chow pi balik umah.......


~~Note: ko kisah ker kalo sesat?? aku tak kisah!! ko laks?? aku lagi tak kisah!!~~

No comments: