Wednesday, November 28, 2007

Kaajjal


Dah lama rasanya tak update blog nie... entahler, sama ada aku takder mood, takder masa atau takder cerita nak create kat sini... hari nie aku nak citer pasal drama bersiri hindustan Kaajjal... actually, aku tak minat pun ngan series hindustan tapi entah napa ngan citer nie aku leh addicted laks... sumer bermula time aku cuti raya pose ritu.... sebab aku tertengok satu episod terus nak tengok yang seterusnya.. tapi bile dah balik kl mana leh nak usha laie... kena keja beb... start kul 1.00 pm sampai 1.30 pm jek..... nak tengok online tak leh sebab comp aku kat ofis cam mangkuk jer.. but harap² after tomorrow aku leh usha thru inet coz my colleague dah last sok and comp dia aku nak wat reta plak... hehe....


Citer nie pasal sorang pompuan kampung asal dari Mussourie nama Kaajjal yang berani, cantik and segala sifat² murni ada kat dia ler... keje sebagai RJ kat sebuah stesen radio.... berjumpa ngan sorang mamat yang eksen, hampeh and buruk sifat tetapi kaya.... dorang nie kalo jumpa jer mesti gado² and ada jer yang tak pueh ati.... Ingatkan dorang dah tak jumpa lepas tapi bila Kajjaal menang pertandingan RJ hunt and kena keje kat Mumbai, dorang berjumpa laie... sebab tempat dia keje kat stesen radio Dev... huk3.... start tuh dorang kena jumpa hari² and kena co-operate.... and sampai ler satu hari Kaajjal falling ngan Dev time mamat tur mabuk and confess yang dia suka kat Kaajjal sedangkan dia dok ingat kat ex- bini dia yang dah mati tuh nama Payal... tapi at last, Dev pon feel benda yang sama gaks....


Yang tak best nyer citer nie sebab ader adegan reborn.... maksudnya Kaajjal and Dev yang sekang nie akan mati lepas kena tembak ngan Karan kat kuil time dorang nak kawin and pastu bersambung laks ngan Kaajjal and Dev yang lain..... and bermula ler balik kisah² camner dorang bercinta sampai ler nak balas dendam ngan Karan tuh... Aku tau sinopsis nie pun dari wiki and aku dah usha dari youtube sebab dah excited sangat.... but aku tak minat nak usha time new Kaajjal and Dev....



Note: cousin aku siap condemn aku sebab usha citer nieh.. hampeh tul!!!!

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih