Wednesday, November 28, 2007

Samarinda - Iris

Aiyak.... apahal laks aku nie asik dok citer pasal tv jek??? maybe sebab aku dok stress ker??? hehe... aku memang hantu movie, tv, wayang bagai tapi kalo asik dok citer kat sini jer pasal cerita ceriti apa kehal nyer tuh...... hurrmmm...... tadi aku ader tengok citer Iris nieh and Danish ngan Iris dah pun divorced and kawin ngan pasangan memasing.... dah banyak gak episod aku tinggal sebab tak larat nak tunggu kul 10.30 pm tiap² hari... tapi rini mood aku ok laks and just usha jer... lastly, aku dah addicted balik ngan citer nieh and tak sabo nak usha next episode... hampeh jer aku nie.... pehtu satu tabiat buruk aku, mesti nak kena mencari citer yang aku suka kat tenet.... dapat tengok video clip, info citer sikit² pun takper janji leh paham.... mana tau kut² ader orang yang rajin nak share.... and it's my luck coz aku jumpa satu web yang ada upload citer Iris... ahaks!! memang best... so, lepas nie aku akan usha missed episode...

No comments: