Saturday, November 3, 2007

Hari Sabtu

Actually takder pape yang nak story mory kat sini... Hari nie adalah hari sabtu merupakan hari yang aku paling suka dalam banyak- banyak hari... bukan ape, sebab hari sabtu nie best.... kena pulak dengan bulan november kegemaran aku... hehe.... nie ler bulan aku lahir ke dunia nie..so, mestilah aku suka.... aku jugak ada klasifikasi hari mengikut feel aku... ahaks!!


Hari Isnin
Hari yang bosan, malas, hampes, takder mood and etc sebab ini hari first start keje..

Hari Selasa
Hari yang ada mood berbanding hari Isnin..

Hari Rabu
Hari yang sederhana dan kembali kepada mood normal

Hari Khamis
Hari yang seronok dan mood meningkat

Hari Jumaat
Hari yang seronok dan mood lebih berbanding hari Khamis

Hari Sabtu
Hari yang paling seronok, teruja, enjoy, mood tip top and best

Hari Ahad
Hari yang meletihkan, sedikit bosan dan mood kembali menurun



So, apalagi???? jom kita enjoy!!!

No comments: