Monday, February 25, 2008

My Holiday

Malam Sabtu ari tur parents aku datang umah.. huhuhu.... memacam di komennyer.... aku pun dah tak larat nak dengar... biasaler kalo umah bujang... selerak tur takder la sangat cuma baju yang dah basuh bertambun kat atas katil bilik dorang... bukan takmo lipat tapi takder masa.... itu ler alasan yang aku kasik and mak aku cakap dia pun keje gak tapi umah boleh gak kalo nak kemas.... alasan tak masuk akal katanya.... dah tur umah pun berhabuk ler jugak... lagi ler dorang kompen... so, ari sabtu pagi tur, sessi mengemas umah dijalankan [bukan kemas sangat pun cuma menyusun atur bagi elok jer and cuci bilik air]...

~~upah mengemas umah..hehehe~~

Semalam laks aku kuar pi Careffour Endah Parade sebab nak beli rak buku.. almari aku pun dah penuh, baju pun dah tak leh nak sumbat dah so, terpaksa beli rak untuk kuarkan barang- barang yang ada dalam drawer almari tuh... lepas jer pasang almari tuh, terus aku nak mengemaskan bilik tapi tetiba laks rasa cam nak demam... sob sob... aku susun sikit- sikit dulu... biasa ler kalo aku wat keje kejap tinggal pehtu sambung balik... kira sampai malam ler baru setel aku kemas bilik aku siap ngan menyapu segala habuk yang ada.... cadar pun dah tukar Cuma langsir jer aku tak tukar laie sebab takder langsir lain dah... aku soh mak buat langsir cam kat hall tur... kalo mak wat best gak...

Malam tadi demam aku makin teruk.... ingatkan pagi nie takmo gi keje dah tapi aku gagahkan jugak... mana tau kut² sihat laks... and sekang nie pun aku dah ada kat opis.. rasa pening² sket jer... and hope boleh bertahan ler.... lidah aku rasa cam payau- payau jer… huk3!!! Mungkin perubahan kerja kut sebab aku sekang nie dah cuti ari sabtu so, disebabkan ari sabtu tu aku tak kuar mana- mana rasa cam takleh duduk laks…. Ingatkan nak kuar mines tapi mak tak kasik and dia soh duduk umah jer… sedey tul…

No comments: