Friday, February 22, 2008

Macam Macam Hal ^_^!


Semalam kul 8.45pm kitorang [cousin’s family, me and lil bro] went to Bangi sebab nak celebrate besday Danish sempena setahun.. yang melantak sakan bukannyer si kecik tuh tapi kitorang yang beso- beso nie…. Pehhh… memang dah tak larat nak makan.. dah ler setiap orang order air gelas beso… tambah laie ngan set makan yang bermacam- macam jenis lauk.. last sekali sempat laie order chiken chop even perut dah penuh giler…. Actually sebab nengok abang ari makan cam best so, nak gak ler rasa camner ciken chop tuh… makan sorang sket and lastly pak lang yang abiskan… huh…perut penuh giler sampai tak boleh nak tunduk dah…. Balik umah terus lepak atas sofa sambil usha tv tapi lastnyer tv usha aku sebab aku dah pun tertido kat situ sampai kul 2.30 pagi…. Pastu terus tukar baju and sambung tido kat bilik… punya ler susah nak tido balik sebab perut still kekenyangan…


~~erkk...licin gak~~

~~order cikencop laie~~

~~tak leh nak abis~~

Pagi ni bangun lambat gak ler… semayang subuh pun kul 7.15 am pehtu terus iron baju tuk pi keje… yang mamat sorang nie laks cam terkejut jer sebab aku baru nak pi mandi kul 7.40 am… kul 7.50 am baru ler nak pi keje.. and akhirnya punch card aku merah sebab aku sampai kul 8.07 am… hahaha…. Padan muka aku….

Ari nie planning ngan ipah nak pi usha citer jumper after keje… amik kul 7.20 pm sebab aku keje abis kul 6.00 pm sekang nie… start semalam jadual keje aku dah berubah… tak payah nak keje ari sabtu laie sebab aku balik kul enam setiap hari isnin sampai jumaat…. Best ler pulak rasanya… hehe.. holiday dua hari tur…

No comments: