Tuesday, February 19, 2008

Hiarrkkk ^_~!

Ngantuk nyer sekang nie tapi tiba- tiba aku jadik nak jugak menulis kat sini... takder langsung niat nak bukak entry baru tapi disebabkan dah aku on computer tuk nak check acc so, terus ler aku menepek kat sini... hehehe... gaji dah masuk... huk3.. dah nak tutup account, gaji baru nak masuk... takpe lah, janji dapat gak gaji dari nga nga tak dapat apa...

Dua hari aku amik leave... sabtu hari tur emergency leave coz pi exam... kat uniten lakss tur... merasa ler aku masuk uniten bangi tuh and boleh laks sesat jalan pagi tur.. huk3.. gabra bewak gak ler takut tak sempat tapi aku kan terrer.... akhirnya dapat gak aku sit exam.... hmmm... entahler, result cam teruk jer rasanya... dah baper kali aku amik exam PTD tur tapi tak jugak lulus... kenapa??? sebab aku tak study langsung... huk3!! serves me right.. semalam laks sebab aku change leave yang aku dah apply last week, but sebab ader visit so aku kena postponed ler..

~~tunggu time nak masuk exam~~

~~sedia nak isi kertas jawapan~~

~~jawab soklan ler~~

~~rehat jap~~

Tadi pas keje aku pi lepak umah kak liza... sambil nyembang aku tolong dia wat ABM a.k.a alat bantu mengajar.. al- maklumler, bakal cikgu... semoga aku jadik cikgu gak ler nanti.... amin!! kul 9.00 mlm baru aku chow sebab nak balik umah usha citer sindarella... lagipun time tur mata pun dah layu... pas abis cita tu aku pi mandi and sekang nie memang dok ngantuk sangat...


Note: thnx to kak shida coz kasi fridge magnet...

No comments: