Sunday, February 3, 2008

Alamak!!! Hummm......

Alamak... baru aku teringat yang hari nie adik ipar eli nak tunang.... nak pegi ker??? hummm... cam maleh jer lagipun cuma tunang jer... kalo kawen leh gak aku nak pegi... tapi mak soh pi... oppsss... mak tak cakap kat aku pun soh pi... mak cuma cakap kat ijai jer so, kalo aku tak mo pi pun takper.... lagipun dah ader plan nak wat..... bukan takmo pi tapi kalo pi pun, ini sumer keje orang- orang tua..... dorang yang nak berkira- kira and takder kena mengena ngan aku pun.. tul tak?? cuma kalo aku pi pun untuk memeriahkan keadaan, memenuhi jemputan dan juga sebagai wakil mak and abah yang tak dapat pegi.. itu jer pun fungsi aku.... so, aku decide tak mo pi... hehehe.... senang lagi terang decision aku.... so, time kawen nanti kalo aku takder apa- apa halangan aku akan pegi... tur pun kalo dijemput.... huk3!!!

No comments: