Tuesday, February 5, 2008

Hari Semalam Yang Letih T_T

Semalam memang hari minggu yang meletihkan.... bukan sebab takder aktiviti tapi terlalu padat aktiviti semalam... pagi² pukul 11.00 am kitorang dah gerak dari umah sebab nak usha wayang kat JJ... sampai tepat² kul 11.25 am and aku ngan iqah terus lari nak pi beli tiket wayang sweeney todd kul 11.30 am.. tak sangka laks rega RM 7.00 sebab pagi... huk3.. kalo gini boleh ler budget duit.. nak usha wayang kena pi pepagi, selasa or rabu... lepas habis aktiviti kat JJ, kitorang trus blah kul 4.00 pm sebab dah letih sangat berjalan... dah pulak tur punya ler ramai orang.. aku yang beli barang tak seberapa kena beratur punya ler lama tahap cipan... huk3!! letih tak terkata...

Sampai umah kul 4.30 pm, terus lepak atas kusi panjang and solat... nak usha tv pun citer tak der yang best.. so, juz hilangkan penat la... kul 6.00 pm kak liza call and ajak aku join dorang gi birthday party iqa... ijai and fitri memang dah ada kat sana so dorang pun ajak ler aku sebab alang² dorang nak pi... sib baik aku tak masak nasik laie, kalo tak wat membazir jer sebab memang kenyang giler makan kat umah abang te tuh..... kul 7.30 pm kitorang blah ler and hari pun dah hujan....

Malam after mandi and semayang, aku start wat keje² extra aku.. huk3.. first, aku balut hadiah and then aku chop certificate yang hampir seratus lebih tur.. penat nak mampos wat keje tuh... itu baru cert aku jer, kalo aku nie ader authority tuk sahkan cert orang, mau penat giler wat keje tur jer... huk3... tur pun aku mintak fitri tolong aku... setel sume kul 9.50 pm and kul 10.00 start ler sesi tuk tido...ZZZzzzzz...... kena tido awal sebab dah dua hari aku tak leh tido... lagipun esoknya ri isnin.... kena punctual tapi hampeh... aku lewat 2 mins....

No comments: