Thursday, February 28, 2008

Ah... Bosan, Ngantuk, Hapa- Hapa

Huk3!!!.... macam- macam ada..... malam nie malam jumaat so, tinggal sok jer tuk aku keje.... peroz laks amik cuti... hmm.... tinggal ler aku sensorang kat situ.... so, esok aku nak kena submit fomema sebab nak wat medical check- up... pehtu, meeting.... benda yang paling aku tak suka.... ntahapahapa jer....

Nak tido jer rasanya sekang nie tapi belom mandi laie.... warrggg... tak rajin tul nak kena air bila dah sejuk² gini.... tur ler pasal, time maghrib tadi takmo mandi terus... nak usha cd ler.. hapa ler.. last² padan muka aku biler dah tak rasa nak kena air..... so, bila nak mandi weiii???

Minggu nie dah beberapa hari dok hujan.. best sangat... tur yang nyaman dah tenteram jer.... tambah² ujan time tengah malam... sedap tul tido....

No comments: