Tuesday, February 5, 2008

Busy Gile!!!

Hari nie memang aku bz giler... dah beberapa hari before aku balik lambat.. bukan takmo balik lambat tapi aku tak suke sebab aku tak leh claim ot... huk3... [hampeh jer]**grin* so, start jer boss aku masuk kul 11.30 am, dia suh aku wat company profile.... bukan susah sangat pun, senang jer tapi sebab dia demand nak itu, ini, itu, ini so, last² aku cuma boleh siapkan kul 5.00 pm and hantar kat dia kul 5.30 pm... hampeh jer.... time aku nak wat keje ler ada orang nak guna comp aku, pehtu bila nak guna kamera bateri kong, latest layout takder, printer abis catridge.... humm... memacam hal jadik.... pehtu suh aku wat something yang illegal...urgghh... nie yang aku tak suka... *mad*.... takper, sok aku kena update balik layout sebab yang aku kasik tadi very simple one.... then, kena update machines location at every block... so, as pekerja even aku bengang tahap gaban pun, tak leh nak lawan boss... boss always rite even i don't think so... but if he dun wanna listen my suggestion, better shut up and see wat in his mind...

No comments: