Sunday, March 11, 2007

Wedding Day

Hari nie ramai tul orang kawen...tapi yang aku dapat jemputan cuma 3 oang jer.......sorang tur, wanie ex-skolah menegah aku, pastu kak dura ex-opismate aku n yang third nie sedara tapi aku tak baper nak kenal sangat......keputusannyer aku cuma pegi kenduri umah kak dura.......tur pun nasib baik ader member nak g sekali.....lagipun aku tak baper nak tau umah dia kat mana.......janji nak g kul 12.45 nie sebab aku maleh nak gi lambat²....maklumler hari ahad camni ada banyak citer best kat tv........tp yg sebenarnya aku tak nak missed chinese drama kat 8tv hari nie kul 2.00 pm.....citer baru wei......tak ingat tajuk per......miss wu kot.......


Disebabkan ari ahad, aku kena ler mengemaskan umah yang memang ternyata selerak......sapo yang nak wat selerak selain aku.......hehe........kalo ader orang tanya naper dok sorang pun leh selerak, jawapan aku senang jer.....baru adventure......kalo tak, aku takder keje nak buat plak......kikiki ^_^

No comments: