Sunday, March 25, 2007

Updated ^_^

Aku baru jer balik dari umah eli.....tengok anak buah ler katakan.....hehe...comel gaks...kepala bulat jer.....tadi tengah hari eli datang umah so, aku follow jer dia balik sebab dari minggu lepas laie aku nak nengok anak buah aku yang sorang tur......kepala pon dah botak sebab baru jer wat cukur rambut masa ari jumaat ari tur.....suke nengok kepala baby tur...bulat jer......at last tercapai gaks ler aku nak nengok camner rupa muhammad hafiz........gambo hafiz yang bawah sekali tur sebijik cara tido eli aka abah dier ler.......balik dari puchong, aku terus singgah endah parade....nak beli dinner katakan.....aku ingat nak makan piza tapi compem lambat so, aku decide nak makan mc d jer....cepat sket sebab nak kejo maghrib......kang tak sempat laks......

No comments: