Monday, March 12, 2007

Anak Sedara ^_^

Hehe...tetiba aku dapat berita gembira....tadi abah tepon kata aku dah dapat anak sedara......abang aku dah ada anak beb.....pas dapat col abah, aku plak yang excited so, aku tepon ar eli n tanya....cam biasa ler, orang baru jadik ayah so, sore gembira jer....kak azwa bersalin pagi tadi kul 2.00 am++......lerrr...time tur aku pun tak tido laie.....dapat anak laki plak tur....aku pun tak expect dapat anak laki sebab aku teka anak pompuan......sama ler anak eli ngan anak kak liza....ada geng ler dorang........disebabkan aku pun baru jer dapat anak sedara so, aku pun nak ler kasik baby gift tapi tak tau nak kasik per?????yang aku minat barang² disney.....apa² hal kena survey dulu apa yang patut.......ingatkan aku tak ler excited biler dapat anak sedara tapi jadik lain plak....syok juga bila ada anak sedara sendiri nie....before nie just anak sedara sepupu jer yang aku rapat....tur pun ngan dania, anak kak liza......apa pun hari nie aku cam hepi jer sebab first dapat anak sedara...nama per tak tau laie.......kira nie ler anak sedara first in both family which in my family my brother is the elder n in kak azwa's family she's the elder.....mak ayah aku pun siap dah bahasakan diri tok laie.....kuang...kuang.....kelako plaks...apa² pun yang penting anak² sedara aku kena panggil aunty faridah bukannyer mak ngah....huhu.......tak glamer tur!!!kekkekee.....

~sekadar luahan rasa yang amat hepi~

No comments: