Thursday, March 22, 2007

Interview....

Isnin baru nie aku dapat col kata aku short listed tuk gi interview jawatan pembantu pegawai pentadbiran.....memang hepi ler...mana taknyer, aku send tiga jawatan n ketiga² jawatan tur panggil tuk interview....tapi last² aku decide tuk pegi jawatan pentadbiran...aku pun tak tau ler napa.....actually aku lebih minat bahagian teknikal.....pagi tadi dalam kul 7.30 am aku pegi ler naik train...sampai tepat² kul 8.30 am.....aku ingatkan short listed tur tak ramai tapi pergghhhhh...ramai giler.....ibarat sapa yang mintak compem panggil interview......rupanya tak sebab ada kawan budak yang gi interview tak dapat panggil pun.....tunggu punya tunggu.....last² kul 2.30 pm turn aku...pergghhh....dah lunyai n lemau rasa dok kat luar tunggu nak interview....lama gaks arr aku rasa......kuar dekat 3.00 pm++....disebabkan memang dah tak larat, aku terus jer balik.....naik tren sampai kat kl sentral dah tersilap platform.....aku nak pi tasik selatan tapi aku naik tren yang nak gi kl.....sib baik budak yang dok sembang² ngan aku kuarkan peta so, aku pun baru perasan yang aku salah naik tren....kuar balik tren tur n pi tukar platform.....sib baik tak lama tunggu....sampai tasik selatan, baru lega.....pi makan dulu pastu pi klinik sebab nak tanya status injection aku...rupanya doktor tur dah bagi kat orang lain....terpaksa aku tunggu laie....kalo dia tak col aku dalam dua tiga hari nie siap ler......

No comments: