Saturday, March 17, 2007

Today's Report!!

Hari nie Sabtu so, keje half day jek....pas keje aku terus pi JJ sebab nak beli baby gift kat anak eli...nama baby tur Muhammad Hafiz...simple jek sebab budak² sekang nama kemain panjang laie.....aku pun tak tau nak beli barang per tapi memang sebab aku pun suka barang disney so, aku beli ler set baju disney tuk baby.....

Tetiba terasa pulak nak makan pizza so, aku pi ler order pizza....aku tapau jer ler sebab maleh nak makan sensorang kat situ....lagipun, boleh makan sambil nengok tv.....aku pi JJ pun tak lama mana...ader ler dekat sejam lebih jer......nak usha² jer yang mampu, nak beli tadak duit...tur yang maleh sebab nanti kempunan kalo tak dapat apa yang aku nak.....samapi umah jer, habis pizza tur aku kejakan...huhu....sedap!!



No comments: