Tuesday, March 13, 2007

Hangin!!! >_<

Harrgggghhhh.....hangin satu badan aku.....nak print pun computer lembab giler....faktor² camnie yang membuatkan ku geram n baran nie....dah ler kat department haram satu benda pun takder kemudahan...komputer dah ler jenis zaman tok kaduk...lembab giler...printer usah dikata...langsung takder.....version 98 dah takder sapa nak pakai.....ader printer laser jet pun aku takleh nak connect sebab version tak support......tadi aku nak print ler kat BDD tapi computer dia lembab giler...dari kul 9.45 am sampai 11.00 am baru 8 keping jer benda yang aku boleh print....aku bukannyer nak kata aku nak layanan VIP ker hapa tapi biarler senang aku nak wat keje....lama² camnie aku pun fed-up......benda cenggini yang buatkan aku maleh nak settle keje aku yang memang banyak tertunggak nie....biler nak siap aku tak tau..deadline memamng dah dekat sangat tapi aku nak kena cover keje tuk setahun...mampus aku....rasa cam nak berenti keje jer....

No comments: