Saturday, March 31, 2007

Devil Beside You


Lastly siap gaks aku menorrent citer nie.....itu pun nasib ler aku tertengok citer nie kat 8tv kalo tak aku pun tak tau yang citer nie best...actually, hero tur yang hensem ^^;)...hehe.....before aku donlot nie aku dah abis pun usha citer nie online sebab dah tak sabo nak tau camner jalan citer....lepas abis tur, aku terus menorrent ler.....hari ni baru ler complete citer nie total 20 episode.....best gaks ar citer nie, pasal bakal adik beradik tiri yang jatuh chenta....lakonan mike he ngan rinie.....memang seswei gitu.....lately nie banyak citer taiwan yang best n memikat hati aku tuk usha...before nie aku kureng sket nak tengok citer taiwan sebab jalan citer cam lambat gitu.......tapi sekang banyak yang dah ok jer n makin menarik...

No comments: