Monday, March 12, 2007

I Hate Monday!!

Huh...dah kena keje laks....tau ler aku memang tak baper suker ngat ari Isnin nie.....yer lar, hari nie ler hari tuk stat keje pas cuti sepanjang hari ahad.....paling aku suka hari khamis, jumaat n sabtu.....hari ahad laks hari yang meletihkan sebab apa aku pun tak tau nak explain...kui...kuiii...kebetulan hari nie ngan sok boss aku takder so, aku rilek sket ar.....tapi hari² pun memang aku rilek...kikiki....rehat kang ingat nak tido jer....yer ar, pagi tadi nak bangun pun maleh...ngantuk beb, semalam tido kul 3.00 am++.....nak bangun kul 7.00 am pun maleh......aku siap² ala kadar jer....pakai t-shirt opis jer ngan tudung turki....satu habuk pun tak yah nak iron....aku kalo dah lambat senang jer, sambar apa² baju yang tak yah nak iron.....ok ler....aku pun nak stat wat keje dah...satgi kata aku curi tulang pulak....tapi memang ya pun...kalo tak, takkan ler aku leh guna hak opis untuk wat keje peribadi cenggini...huhu...

No comments: