Friday, December 14, 2007

Rambut Panjang to Rambut Pendek

Petang tadi after balik keje aku terus gi umah cousin sebab nak suh dia potong rambut aku yang dah panjang tuh.. peh, pening aku bila dok pk pasal rambut aku yang panjang and melengkung sebab bekas ikat... hurrmmm, actually nie first time simpan rambut sampai hampir mencecah bahu.... aku pun tatau dari mana datang new spirit to grow it until i can tie a pony tail.... ahaks.. but after reached a limit, i cannot bear it anymore.... i must cut or i'll got headache *dizzy**


Juz potong straight kat belakang jer pun... and it's look ok coz rambut depan aku tak potong.....ingatkan nak alter time balik raya haji nanti.. but i'll think twice coz new style quite suits wif my face.. hemmm.... *shy**


Aku baru jer sampai umah coz lepak punya lama kat umah cousin.... sampai tertido ler aku kat sana and sempat gaks layan citer prince and me kat astro.... sekang pun dah ngantuk tapi cam malas nak tido... ingat nak layan dulu 1 episode korean series.... watever!! *yawn**

No comments: