Wednesday, December 12, 2007

Driver Mangkuk Hayun >_<

Pehhh... pagi tadi memang totally mad plus crazy ler becoz ader one driver bawak slow cam siput... aku dah ler lambat nak pi keje.... kureng tul ler.... yang paling aku geram siap leh isap rokok ngan tangan terkeluar cam nak makan angin.... macam hampeh and siot jer.... aku dah menyumpah dalam hati gila babeng punya... dah tur, nak stop tak kasik signal.... cam haram tul perangai.......

Mentang- mentang ler aku nie pompuan, dia leh wat derk jek.... aku bukan takmo hon tapi cam tak beradap laks... maklum ler orang dah tua... dorang nie bukan leh ngat kalo budak² muda hon or wat kelaku yang konon² tak hormat dorang.. mesti nak sound tak tentu hala.... sebab aku pernah kena sekali... dah tau memang jalan aku, yang dia pi lintas jalan watper??? pastu kata aku bawak keta laju... kurang ajar punya orang tua..... abis tu?? salah sapa kalo accident?? aku ker??? sedangkan zebra crossing pun memang takder kat situ.... kalo yer nak lintas pun tunggu ler sampai takder kete....

Itu ler yang aku nak lepas geram dari pagi tadi tapi tak berkesempatan sebab... tut***..... hehe... apapun, sekang nie aku tak heran kalo orang nak kata aku bawak kete cam kurang ajar sebab dorang pun kurang ajar sama....

No comments: