Sunday, December 9, 2007

Jalan- Jalan Cari Pasal ^_^


Rini aku teman ipah pi jumpa member- member dia kat kenduri kawen abang sorang member tuh kat batu caves... sib baik tak sesat sebab dah terrer sket jalan MRR2 tuh and kebetulan jalan nak pi umah dia tak complicated sebab juz terus, terus and terus hehe..... dekat kul 2 lebih kitorang chow and heading ke shah alam... tapi berpeluh gak ler sebab silap jalan sampai kena masuk ke kl dulu.. hahaha... tapi takper sebab kitorang cool so, hal sesat memang tak jadik hal....


~~pengantin yang dirai~~

Ahaks..... so, sekang nie aku baru jer balik dari jom heboh... penat giler nak berjalan... peh, orang punya ramai and tak leh nak kata ler camner sesaknyer... kebetulan kat stadium shah alam ada wat karnival pertanian and jom heboh... lagi ler orang ramai... dah ler nak jalan punya jauh sebab parking jauh..... sebab salah port... huahaha.... nak kata best sangat pun tak jugak cuma sajer nak memeriahkan keadaan.... maklum jer ler, kalo dah kuar ngan ipah nie apa- apa hal pun tak kisah.. aku pun cuma beli mamee, potato and pad stayfree... nak beli lipstick silkygirl tapi takder laks jenis yang aku nak... rega murah tuh, RM 5.00 jek....




~~suasana di jom heboh~~


Kul 6.00 lebih kitorang start gerak nak balik sebab time tur hujan dah turun sikit- sikit.... jalan punya ler laju sampai sakit kaki aku.. T_T.... Tapi yang best sebab kitorang terserempak ngan ezany time dalam kete... masa tur ezany nak kuar dari stadium and aku pun cam kenal jek driver tuh so, ngan spontan aku cakap kat ipah yang tur pelakon n kitorang pun wat peace and kasik jalan kat dia... disebabkan jalan sesak giloss, aku sempat lagi snap gambar dia and yang paling best dia boleh bukak lampu dalam kete tuh... cayalah!!!



~~ezany in his car~~

No comments: