Sunday, December 9, 2007

Long Tiring Day..... ^_^

Uppsss..... semalam memang hari yang memenatkan.... rini pun maybe sama jugak... bukan penat wat keje tapi penat berjalan.... well, tau jer ler aku memang kaki jalan but kena ada member yang boleh join sekali ler... kalo sensorang tur, jalan aku slow skit arr...

Camner ler aku leh tatau yang gaji dah masuk... biasa ler, bila gaji masuk tak tentu nie aku pun dah malas nak amik tau... actually semalam aku nak pi lepak JJ sensorang tapi bila ipah mention yang gaji dah masuk a day before, aku terus ajak dia gi Mines... and as usual watching movie..... hummm... ritu kitorang usha citer Hitman.. memang best arr... tak rugi tengok sebab banyak aksi... and sesuai sangat ler ngan klasifikasi 18PL... then, abis wayang juz window shopping ler.... Balik kul 6.00 pm gak ler...

Malam tur abang ari call and ajak kuar pi kajang makan satey... ahaks... malu tapi mahu... so, aku pun bedal jer ler.... sampai umah dekat kut 12.00 am... peh.. ngantuk memang tak leh tahan.... Aku tak sedar tertido kat sofa sampai kul 5.00 am plus tak mandi... hehe @_@ aku terjaga pun sebab kipas tak pusing and rerupanya umah aku blackout... aku pun tatau pehal, tapi aku juz naikkan balik fius kat main box... hissshhh..... memacam hal jadik kalo aku sensorang kat umah....

Hari nie janji ngan ipah nak pi kenduri member dia.... so, before tuh aku sempat laie update entry aku tuk kali nie..... kalo ader citer best nanti aku taruh jer kat sini... kalo tak best pun aku nak taruh gak sebab nie blog aku.. so, suketi aku ler... hehe ^_^ peace!!!!

No comments: