Thursday, December 10, 2009

Journey 9/12/2009


Pagi nie aku bangun and mandi awal sebab nak basuh baju mana yang nak tinggal….aku kemas-kemas beg sebab cam banyak jer beg yang aku bawak..sampai 4 beg tur..luggage, kibod, beg raga taruh amplang and beg galas….Pagi tur pas sarapan kat umah, aku, Gee and Balkis kuar bandar sebab aku nak wat final shopping….and barang yang aku beli ialah satu lagi beg raga…makin tambah ler aku nyer beban… balik umah hampir pukul 3.00 petang sebab teman Kak Dina, jiran Gee beli barang sket.. dalam pukul 4.30 petang aku bertolak dari umah pi epot…Kak Dina and Balkis ikut skali… barang aku yang banyak tur memang merimaskan…kibod tur cadangnya nak bawak atas tapi tak bley… aku siap kena charge RM90 sebab lebih 6kg..memang hampeh tol…apa taknyer, campur beban kibod tur yang menambahkan berat…..terbang macam tur ajer dwit..flight aku bertolak pukul 7.20 malam and sampai LCCT pukul 10.20 malam… my lil bro, Ijai and Fitri datang jemput aku and terus balik umah pastu leh kuar plak ngan member..huhu!

No comments: