Tuesday, December 22, 2009

Buat Ketupat

Buat ketupat ker mengumpat???oit!!!wat ketupat lah, apa kes nak mengumpat plak kan...semalam aku wat ketupat daun palas...even kekok jer tangan aku nie tapi siap lah jugak dalam 5-6 bijik ketupat....iqah terrer gaks wat ketupat and aku nie jenuh kena lecture...ngeh..ngeh^^ syok gak wat ketupat ramai-ramai nie sebab boley belajar and keje pun siap cepat.... cik pon kial-kial gak nak balut tapi after dapat step dah ok jak.... aku jer yang susah nak dapat step balut...huhu...

~~jenuh seh belajo nieh~~

~~ketupat hasil buatan kami~~

Nape wat ketupat??yer jugak kan...bukannyer nak raya hari nie...actually mak wat ketupat sebab saja-saja nak wat sempena nak sambut kepulangan Kak Chah ngan long balik dari Haji hari nie...yang aku nie boleh lagi berblog sekang..wakakaka....takper, satgi aku pi pas mandi-mandi and siap...hukhuk^_~...

No comments: