Thursday, December 3, 2009

Journey 3/12/2009



~~welcome..welcome....~~

~~nek bas nie la nak pi sandakan~~

Yeah, rini dah masuk hari Khamis..actually aku memang dah tak sabar nak balik kampung dah nie….pagi-pagi lepak depan tivi syok melayan hot chick tapi tak sempat abis sebab aku nak pi mandi and siap-siap berkemas untuk balik…pukul 8.00 pagi tepat kitorang bertolak dari Hospital Duchess of Kent, Sandakan ke Lahad Datu…sarapan pagi pisang goreng yang dimasak oleh Julie…sampai rumah sepupu Gee pukul 11.00 pagi sebab nak hantar Julie pi amik keta dia yang ditinggalkan kat situ…Lepak jap kat umah tur sambil layan movie Outsources (Hindi + Inggeris)..best citernyer..then, dalam pukul 12.00 tengahari kitorang empat (aku, Gee, Mee and Baby) pi jalan-jalan kat pekan…first tempat yang kitorang pergi of course pegi makan-makan sebab dah lapo kat Sabah Chicken Rice..pas makan nak pi Pasar Gantung Lahad Datu..and hajat aku pun tercapai tapi yang tak bestnya pasar tur langsung takder produk dari Lahad Datu…yang ada cuma baju-baju biasa yang dijual macam kat pasar malam…pas 30 minit berjalan-jalan, aku ajak dorang balik sebab dah penat sangat and pening kepala….so, sekang nie aku dok lepak-lepak kat umah Mie pas mandi..ngantok nak tido tapi tak selesa pulak tido atas kusi panjang nie….kaki terlebih pulak so, conteng-conteng kat sini laaaaa……….ok, I’m counting days to go back home….miss my home so much………….owh, one more thing, Sandakan ialah Bandaraya Semulajadi, Lahad Datu and Tawau aku tatau lagi…nanti aku korek-korek dari orang sini… ^^

No comments: