Sunday, December 6, 2009

Journey 5/12/2009


Hari nie cam biasa, after bangun kena masuk wee wee room…..pagi-pagi dah kena angkut air sebab dalam tur takder paip..everything kena manual..then, mandi and tengok makcik packing maruku…. after finish everything, breakfast and sekang tengok jangan lupa lirik….hari nie aku tido tengah hari hampir pukul 3.00 petang after lunch dalam pukul 11.30 pagi…dinner kitorang pun awal, pukul 6.30 petang dah makan..so, pas makan and mandi aku continue tulis journal nie..opsss, lupe laks yang hari nie aku dapat snap gambar kapal terbang..pukul 5.00 petang flight lalu so, sempat aku main badminton dengan berkain batik sementara tunggu flight cross over…yeazaaa!!!

~~tercapai jugakk..kapal terbangggg~~

Oh, juz for information kat umah Mie nie dorang guna air hujan and air paip akan disalurkan jugak tapi dalam seminggu tur mungkin dalam 3 atau 4 kali kot...so, kalo nak tau beza air hujan ngan air biasa ialah air hujan nie kalo guna untuk mandi rasa macam licin and cam tak puas tapi air paip nie rasa kesat and of course aku puas sebab itu air yang selalu aku guna…

Malam tur tidur dalam pukul 11.45 malam sebab usha citer Death Note 2..layan giler and cuaca semalam sejuk sampai aku tido pun tak bukak kipas…

No comments: