Sunday, October 12, 2008

Sepi vs Riuh = Kawan

Isk isk, tiba- tiba umah aku jadik sunyi sepi lepas member aku dah balik... semalam eina ngan ronand lepak sini...... rasanya semalam macam hari reunion untuk x-madid laks...

Semalam kitorang berlima [aku,ronand,eina,sue ngan nonie] gi kenduri kawen yati a.k.a yatt kat sungai lampam, teluk intan.... huhu, sorang lagik member dah bina small family dorang.... sampai kat sana of course ler akan menjamu selera sepuasnya coz tak berbaloi rasanya pegi kenduri jauh- jauh tapi makan sikit...hehehe.....rasa jauh betul perjalanan dari ipoh ke teluk intan tuh.... kitorang pegi ikut jalan lama coz juz follow sue ajer.... perghh, panas tak yah kata ler... berpeluh gaks ler kitorang tapi kira okey ler sebab dalam masa yang sama lemak² aku boleh pecah kut...huhu ^^! Best gaks bila sekali sekala dapat jumpa member lama cenggini.. time nie mula ler kuar citer time sekolah- sekolah dulu.... bila dikenang memang best walaupun ada yang tak best... -_-!

~~sawah padi tepi umah yatt~~

Dalam kul 2.45 pm cenggitu kitorang mula nak gerak balik.. apa taknyer, kitorang boleh lepak kat situ dari seramai- ramai orang sampai ler sume orang dah balik..... hehe, cam orang kuat laks eh?? Time nak balik tuh rasa cepat laks.... naper ehh?? sapa- sapa leh kasik tau tak??ahaks!

Balik tur terus pi umah eina and terus beraya sekali ler kat umah dia.. ousemate sumer takder so, aku ngan ronand leh wat cam umah sendiri ler....^_^ then, kitorang decided nak gi beraya umah nekmah after rona dapat sms cakap dia ada kat Ipoh.... kul 6.00 pm terus gerak pi manjoi nak beraya a.k.a mengisi perut hingga penuh untuk malam...hehehe... memang kenyang tak terkata ler dapat makan nasik goreng ngan ayam... nyumm...nyum....^^

Pehtu terus balik umah aku sebab dah seharian aku tak mandi and ganti baju. pehh...rimas tak terkata, pening, angin and memacam laie dok bergelodak kat aku.. malam tuh eina ngan ronand lepak sekali kat umah aku and baru ler terasa keriuhannye....

Sok dah nak mula keje balik and jadual hidup aku akan berputar ikut fitrah alam macam biasa.... neway, harap- harap setiap hari akan ada kelainan dalam jadual hidup aku...^^!


~~Note: searching for **ck-box***

No comments: