Saturday, October 18, 2008

Open Surau at Taman Kamunting Jaya ^^


Open surau?? apa tuh?? alah.. majlis makan- makan sama macam open house ler... aku baru jer pas balik dari open surau tuh... actually aku nieh tak ler nak pi sangat pun sebab aku bukan kenal sangat orang- orang surau and lebih tepat lagi orang- orang dekat taman perumahan aku nieh... maybe sebab aku nie tak pandai nak bergaul kot ^^! or maybe aku nie cuma ada kat taman nie sampai aku darjah enam jer dan yang selebihnya aku lebih banyak stay kat tempat orang a.k.a merantau.... kalo ada jiran yang kenal aku pun majority dorang nieh dok selang beberapa buah rumah dari umah aku sama ada dari utara, barat, timur, selatan, barat daya, timur laut etc...tapi sebab aku juz follow my parents so takder lah ralat sangat nak pegi...

Makanan yang dihidang takder lah begitu 'grand' tapi masih boleh mengenyangkan setiap perut kosong yang datang ^^! Isk, sekali lagi nafsu makan aku tak terkawal... banyak jugak yang aku makan dan minum... laksa, bihun goreng, nasik minyak, cendol ngan air sirap! memang cukup untuk menambahkan satu kilo lagi berat aku.... huhu...

Tadi, aku masih sempat mengusung DSLR aku tuh..... dah ler tak pro and lack of skill tapi aku still buat- buat macam terrer dengan menembak untuk beberapa keping gambar.... ah!! memang segan rasanya bila tak tau nak amik gambar dari angle yang best... hasil yang aku bawak balik banyaknya macam hampeh tapi aku tetap nak try and error laie lepas nieh.... ada satu jer yang membuatkan aku rasa tak best bila orang tengok aku semacam jek and lagi tak best kalo dorang tegur pasal gambar apa yang aku amik.... macam tadik ler, ada sorang makcik tuh tegur pasal aku amik gambar nasik minyak yang aku nak makan tuh!! aku juz senyum jer lah tapi dalam hati sempat laie mengata makcik nie takder seni langsung!! hehehe [memang susah nak jadik orang seni.. kan...kannn]

~~Note: rezeki ada dimana- mana..... memang kenyang perut aku hari nie...^^

No comments: