Thursday, October 9, 2008

Demam Raya T_T!

Demam raya ehhh??hehe...apehal??ingat demam raya takder ker?? mestilah ader sebab demam bola pun ader gaks kan... minggu nie memang aku demam raya tul ler... start ari selasa ritu time aku nak balik Ipoh dah kuar simptom- simptom demam raya nie... tekak aku dah mula nak sakit, batuk- batuk pehtu aku terasa panas jek badan... and sampai arini still cenggitu gaks tapi sib baik time keje aku tak demam... aku cuma tak sihat bila dah start malam... hehe.... demam kekura versi raya kot?? ^_^!

Huhu... juz nak remind myself jek yang sekang nieh aku on diet ler... kunun or tak kunun aku pun tak compem laie sebab baru start semalam jer... member- member opis pun support gaks so, apa laie?? continue jer wish aku yang dah tersangkut beberapa tahun nie untuk jadik kenyataan. Anyway, diet nie pun bagus gaks untuk waktu- waktu sengkek cam sekang nieh...

Sekang nie online dari opis sebab sekang time rehat n aku pun bosan tatau nak awat per... teringat laks nak blogging kat sini... komputer aku kat umah tuh dah macam hampeh... tatau boleh hidup laie or taks... semalam komputer tuh leh laie hidup pas aku wat pembedahan kecil kat bahagian PC tur... bila dah ok aku laks ngadap sampai tak sedar diri...haha ^^!

Well, esok last day my colleague kat sini... and kitorang sume planning nak spend time pi ber-norebang kat GM time rehat sok... huhu... jangan sampai ilang sore dah ler ekkk.... ^^

No comments: