Tuesday, October 14, 2008

SeBaB AkU BuDaK CerDiK ^^


Huargghhh..... tensen tul semalam and terbawak- bawak rini sebab aku nyer camera dah masuk habuk... actually ader sket dust ajer tapi sebab aku nie memang cerdik so, aku pun bukak ler lens sebab nak cuci mirror dalam tuh and sebabkan terlalu cerdik kuasa dua aku pun pegi lap sekali sensor tuh ngan kain... tak cukup ngan kain aku pi cuit- cuit laks ngan jari... memang best ler sebab habuk tuh makin teruk lekatnya... huwaaa.... T_T sedey sebab aku pun tak baper nak expert laie ngan dslr tapinyer last- last jadik camnie.... rasa cam time tur gaks aku nak pi beli blower and menyahkan dust spec kat sensor aku tur...

Pagi tadi sampai jer opis terus aku godek- godek web canon sebab nak searching HQ kat area ipoh nieh and thnx god memang dekat sangat ngan tempat keje aku nieh...huhu... after made confirmation pasal charges yang akan dikenakan tuk cuci kamera aku tur, ngan senang hatinya aku kena tunggu aku punya warranty card dari KL turun ke Ipoh..hehehe ^^!

~~Note:warranty card aku naik neo ehh?? ^^!

No comments: