Thursday, October 23, 2008

GeRaMMMMM + BenGanGGGGGGGG

Perghhhhhhhhhhhhhhhhh............. memang bengang tahap gaban aku hari nieh.... pagi- pagi jer dah mendatangkan aura kemarahan aku... panas telinga, pipi and seluruh muka bila dengar citer yang menyakitkan hati.... punyale bengang aku hari nie sampaikan nak tulis kat sini pun dah tak tertulis sangat sebab aku dah abis muntahkan sumenye masa kat opis tadi.. kitorang yang sambilan bahagian tunggakan nie sume kena panggil ngan en zul + cik amy after dorang pun dah panas telinga dengar pasal hal kitorang dari big boss and orang² bulldog² yang suka mengampu...

Komplen yang diberi:

~ Banyak ketawa+nyembang
~ Tak buat keje
~ Bila boss lalu selalu tak bz
~ Main game
~ Main YM

Huh!! berapi tul kitorang dengar komplen² tuh...

Meh aku jawab balik korang punya komplen tuh:

~ Banyak ketawa+nyembang = kitorang memang senang hati tapi ada orang sakit hati tengok kitorang senang hati.
~ Tak buat keje = kitorang buat keje dengan tangan tapi still boleh guna mulut untuk menyembang.
~ Bila boss lalu/spotchek selalu tak bz = takkan nak pura² bizi depan boss ajer?? kitorang dah setel keje awal² lahhhh..... lagipun mana pandai nak kipas boss [lainler macam bulldog² tuh, mengampu boss bukan main siap masak and hidang kat boss... sedor ler sikit yang dia tuh bukan laki ko. Kat opis buat keje bukan nyer masak kat pantry sepanjang hari. Baik berenti keje bukak kedai makan jer - tu pun kalo laku ler tapi mesti laku sebab korang kan pandai wat nasik kangkang..hahaha]
~ Main game = keje dah siap so, mainler game. [tips: pandai makan pandai simpan]
~ Main YM = keje dah siap so, mainler ym. [tips: pandai makan pandai simpan]

After abis sesi brainwash baruler nak kasik job function kat kitorang and each kena capai target to settle 25 files per day.... hah! kan senang keje.. napa tak kasik tau awal²?? takder lah kitorang nie terkapai- kapai kelemasan dalam bilik file tanpa tujuan hakiki....

Yang pasti, lepas nie sapa- sapa yang nak mintak soh aku wat keje mesti aku mintak signature as bukti yang aku bz wat keje lain selain selak fail...huh!! padanlah ngan boss kecik+senior yang dok ada pun, nak taip surat pun soh aku taip pehtu alter berkali² sampai muak aku nak ngadap. harap komputer jer canggih dok terletak depan mata tapi tak reti guna... memang buang wang rakyat!!

~~Note: zaman sekang pun still pandang darjat ehhh?? hhmmmm..........

No comments: