Tuesday, September 23, 2008

Kutuk / Mengutuk / Pengutuk / Di Kutuk

Isk... menda apa ler yang aku tiba- tiba nak utara selatankan kat sini??? hehe... entah ler tapi tetiba jer aku dapat idea nieh.... Btol ker orang pempuan nie suka mengutuk orang ehhh?? hmm... tapi kalo soklan nie diajukan kat orang pempuan mesti dorang kata mana der lah... orang laki pun ader per yang suka kutuk per....

~~sekadar hiasan jek~~

Okies, sebab utama aku bukak topik nie pasal aku rasa cam dah banyak beno dosa kutuk yang aku dah buat walaupun sebenarnya bukanle kerjaya aku sebagai sorang pengutuk..hakhak.... Tapi mungkin ada betulnyer bila orang pompuan dah dok ramai- ramai akan terjadik jugak acara mengutuk orang dan orang yang dikutuk selalunya orang yang memang kita tak sebulu....

Kat tempat aku keje nie, aku boleh rasa yang hari- hari aku mesti ada kutuk orang and paling tidak pun dengar orang mengutuk sambil menokok nambah perkataan "ha'ah... betul tuh", "eleh, cam dorang bagus sangat", "hampeh tol ler dorang nieh" and bermacam laie ayat penyedap rasa..... Aktiviti camnie dah start lama gak ler sejak aku masuk keje kat sini looo.... so, aku pun dah lama dok niat nak get rid dari menda- menda yang tak berpekdah nie n menambahkan beban kat bahu kiri aku jer... tapi susah kan, bila sume orang kat sekeliling berperangai camtuh...

Kalo ikutkan aku yang tak kisah nieh, sikit pun aku malas nak amik port tapi [argghhh...jiwaku kaco beb].... ini cabaran yang mesti kena hadapi bila keje melibatkan ramai pompuan... aku takmo kutuk pompuan suka kutuk sebab aku pun sama spesis gak cuma harap sangat- sangat menda² kecik tak yah nak besarkan n open minded sket... senang citer kan... takleh ker hidup ngan hepi??


~~Note: bukan senang nak berkawan dengan pompuan walaupun aku pompuan...hakhak3..ker aku yang aneh?? @_@!!

No comments: