Monday, September 22, 2008

Apa Aku Buat??

Isk isk... not a big deal pun apa yang aku wat... tapi hari nie aku rasa best sangat... sebab per?? mesti korang pun tau kan... best sebab aku dapat tenet.. hahaha.... perghhh... nikmat nyer tak terkata... selama dua bulan lebih aku tak bertenet and start hari nie aku dah dapat tenet pueh- pueh... bukan nyer tak bertenet kat opis tapi tenet kat opis tak best sebab kena share computer and ada some sites kena blocked.... dah tur cam kekura.. wakaka... peh!!! dah dapat yang best mula ler nak kutuk2 ehh?? uikss... bukan itu maksud tersirat aku.... tapi dengan ader tenet sendiri aku leh surfing sambil rilex² and minum milo, blogging tanpa gangguan, menorrent, join forum, frenster, chat and etc lorrr.....

~~serabut abis meja nieh ngan wayar~~

Neway, maybe after raya nieh aku nak angkut balik comp nie naik bilik n sambung cable streamyx ke bilik... la nie aku cuma boleh lepak kat meja makan sebab socket tepon kat bawah... huk huk... lar nie kena ler berpijar sket sebab sini takder kipas... apa kisah, janji komputer tak panas... hik3!!

~~minum dulu ekkk~~


~~Note: Warghhh.... yang tak best satu jer; mau aku tido lambat coz asik dok ngadap pc jek....

1 comment:

Anonymous said...

wahh..
meriah nampak.