Monday, September 29, 2008

Betul Ker??? Aku Buat Kuih Eh??? @_@!

Hik hik... sajer jer aku nak menambah entry kali nie sebab lately nie comp aku nieh cam cibai jer.. asik hang, takleh nak on, tak mo kuar windows and memacam hal laie ler... menyakitkan hati jer kan... and aku bersyukur sangat sebab sekang nie aku leh tulis lagi satu entry.. actually comp nie pun wat hal gak siang tadi... tak leh nak on, pehtu tak mo running windows... aku pun hangin ler satu badan, try godek- godek CPU and leh plaks masuk... sesedap jer aku tengah layan tenet dah shut down tetiba.... aku pun, terus bukak-tutup-bukak-tutup CPU... berpeluh and hangin betul sebab buat hal... dah tuh extension laks tercabut wayar..wakakaka... memacam hal jer jadik... aku pun cam dah fed-up tapi still nak mencuba... and lastly, tadaaaaa.... i'm here!!!

Balik pada citer asal, actually aku cam pelik gak sebab ramai yang cam tak percaya bila aku cakap aku buat kuih raya... hukhuk... naper?? teruk sangat ker aku sampai tak reti buat kuih ehh?? aku bukan per, malas nak tunjuk terror jer...hakhak [ayat riak kejap]... yess, memang tahun nie aku yang buat kuih raya... first time dalam hidup aku wat sendiri kuih raya tapi atas guideline my mak of course lah...

~~kuih aloha yang tengah di bakar~~

~~cornflakes + madu~~

~~kuih cornflakes~~

~~tatau kuih per tapi aku panggil kuih ceri; mak ler nak sangat kuih nie [aku tak buat ini kuih]~~

So, pada member yang nak merasa makan kuih aku tuh jemput- jemput ler datang umah ehh... tapi jangan complain banyak- banyak sebab aku tau memang kuih yang aku buat kebanyakannya warna ala- ala coklat nak kehitaman sebab aku tak confident yang kuih tur dah masak sampai ler aku nampak kesan bakar... huhu


~~Note: sok aku balik tepeng after opis... juz doa i'll arrive safely ehh....

1 comment:

UmarAleeya said...

salam.
boleh awak email pd saya resepi buat kuih aloha?

zulaikha.hamzah@yahoo.com