Friday, September 5, 2008

AkU GeRaMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!

Arggghhh..... geramnya aku dekat makcik tua kat opis aku nie.... dah tua tur sedar ler diri sket... takkan tu pun tak leh nak mengalah.... yang aku geram sangat tuh dia boleh sindir aku cakap buat keje apa??? apehal? ingat aku nie takder keje ker?? memang ler aku nie suk gelak- gelak tapi bila aku dapat keje mau aku serius giler mengadap sampai siap... dah tuh, dorang nak awal and kalo boleh around 2.00pm++... aku pun hangin gaks ngan dorang yang bagi keje kat aku... dah nak masuk meeting baru hegeh² nak kasik tapi this normal ler as orang bawah kena wat gaks keje yang disuruh....

Kire aku pulun sampai siap ler keje tuh n waktu rehat pun aku continue gaks wat menda kejadah tuh... yang dorang ni pun satu... cam hampagas jer.... dah ader sistem tapi tak sistematik... eeeeiii.... hangin satu badan biler aku kena count total pemohon ikut courses dorang.... sampai berpinau bijik mata aku nie ngadap menda tuh n perut aku pun sampai lapo tahap gaban sebab kena berpikir.... huk huk.... T_T!

Disebabkan aku wat keje waktu rehat ler makcik keparat tuh sindir aku.... eleh, cakap ler direct depan aku..kan senang... nie tak, cakap sorang² konon nak bagi aku dengar ler? huh!!! aku wat dunno jer ler.... lantak ko ler.... selagi ko tak cakap direct ngan aku sikit pun aku tak heran even nak kutuk².... huh!!!! bertambah laie geram aku bila dia buat keje n kena on lampu takder saper pun nak heran tapi time aku nie, pergghh!!!! sesedap mulut jer dia taruh secukup rasa..... hampeh kannnn??? arrrggghhhh!!!!!

Huh!!! nie ler situation kat tempat keje yang paling aku menyampah... nak kutuk² n perli²... naper??? takleh ker keje elok²?? tapi apepun yang orang² tua tuh nak wat aku tak ingin pun nak amik port.... nama pun ORANG..... macam- macam hal lah!!! Yang pasti aku suke sangat ngan member² kat sini..... sume sekepala n enjoy!!!!!

~~Note: aku adalah aku ^_^!!

No comments: