Monday, September 29, 2008

Kempen Keselamatan Jalan Raya Sempena Raya ^_^!

Pagi tadi kitorang budak- budak BKP sumer kena turun ke Tol PLUS kat Ipoh Utara sempena kempen keselamatan jalan raya untuk hari raya nieh... so, start dari pagi tadi ajk- ajk yang tak bertauliah nieh dah kena susun goodie bag kat dalam coastal ngan truck untuk di bawak ke tol ipoh...

~~time nak mengangkut sumer goddies dari opis~~

Sampai kat sana, after merasmikan kempen nieh, terus Y.B Ngeh Koo Ham pegi ke tol untuk menyerahkan goddie bag ngan hamper untuk pemadu² yang bertuah... aku, qila ngan shida tak sempat nak join majlis perasmian sebab dah kena panggil ke tempat tol untuk bawak goddie bag and distribute untuk every lane...

~~sama- sama mengangkat goddies~~

Ingatkan kitorang yang tak bertauliah nie kena kasik goddie bag tapi rupa- rupanya juz nak memeriahkan majlis jer sebab yang bagi goddies tuh for sure ler orang² yang berkenaan... huhu.... so, tatau ler kut² gambo aku sesat kat sebelah Y.B Ngeh [peh... mesti dorang crop gambo aku kan..kannn] tuh sebab time tur aku memang ader kat lane tur...

~~Y.B Ngeh tengah borak- borak ngan pemandu~~

Lepas habis acara pemberian goddies, kitorang sumer terus balik opis... sempat gaks ler aku sambar goddies tur satu as upah kerahan tenaga..hakhak... so, kat opis tadi memang satu kerja pun aku tak boleh nak buat sebab mood memang takder tambah laks majority dah cuti tuk raya...

~~Note: huwaaa... sedey sebab tak dapat duit raya dari boss... tur ler pasal, sapa soh ngulat time keje....

No comments: