Wednesday, September 10, 2008

Bubur Lambuk!!


~~majlis masak- masak~~

Bubur lambuk atau kanji memang glamer bila time puasa.... selalunya bubur nie boleh dapat kat masjid atau surau yang masak makanan nieh.... ^_^... actually aku tak baper reti nak nyebut bubur lambuk nie sebab selama nie aku panggil kanji.... then, hari nie aku pun tanya ler member aku kenapa panggil bubur lambuk?? adalah sama spesis jer ngan kanji tuh n member aku cakap juz nak kasik sedap ler nyebutnyer... or maybe panggil lambuk sebab dorang melambakkan sumer bahan² dalam periuk kut!!huhuhu.... sebab aku nie dak kampung jer so aku lebih senang nyebut kanji jek...

~~fighting~~

~~wat??~~

~~time nak packing~~

Naper aku bangkitkan isu nie tetiba ekk??? sebabnyer hari nie kat opis aku ader sesi memasak bubur lambuk.... ^_^!! aku bukannyer rajin sangat tapi still ler turun sebab nak tunjuk muka jek... budak baru katakan... lagipun dorang kat sini bukan stail tak kisah tapi jenis yang kisah punya... nak- nak aku nie budak baru dan melukut di tepi gantang jek!!hahaha..

Now, sempat laie aku blogging sebab sekang nie dorang kasik time tuk sembahyang and kena turun balik kul 2.00pm tuk edarkan bubur lambuk kat sumer orang yang berkenaan...


~~tunggu masa tuk mengedar at 3.00pm loo~~


~~Note: nyum nyum..... tak sabo laks nak tunggu berbuka ^_~!

No comments: